October 7, 2010

like Dorothy in the land of Oz

Harvoin olen pettynyt käyttämiini verkkokauppoihin, mutta täytyy mainita yhdestä poikkeuksesta. Eikä sekään loppujen lopuksi paha juttu ollut.. Ja tämäkään tuskin johtuu liikkeestä itsestään, vaan ihan omasta maksukortistani, joka on Visa Electron.

Tämän kortin piti käydä maksuvälineenä kaikkien ohjeiden mukaan, eikä asiakaspalvelijatkaan sähköpostikeskusteluissamme nähneet mitään kummallista syytä siihen miksi maksu ei olisi onnistunut. Jostain vielä kummallisemmasta syystä tililtäni lähti kuitenkin sähköinen varmenne pari kertaa, ja vieläpä yhteensä aika suuri summa eli yli 160 euroa !

Maksua ei siis tapahtunut, mutta noin isoa rahasummaa en voinut käyttää muutamaan viikkoon, vai menikö jopa kuukauden päivät. Älkää siis ihmetelkö jos olen joskus yhtään skeptinen verkkomaksujen suhteen (kuvittelen internetin syövän numeroita sieltä täältä pankin asiakkaiden huomaamatta..!) Turhautumastani huolimatta tilaan edelleen kyseisen kaupan newsletteriä ja pidän heidän tarjonnastaan TODELLA paljon.. ALE-osastolta voisin napata kaikenlaista yliedullista pursuamaan ulos vaatekomerostani. Täytyyköhän minun vaikka odottaa oikeaa hetkeä / tarpeeksi opintopisteitä koulustani jotta saisin Visan ! Tuntuisi ainakin turvallisemmalta, kun siltä käyttämä "raha" eli luotto ei lähde tililtä heti veks.

Noh jospa vaikka paljastaisin jo mistä kaupasta oikein puhun. Se on Dorothy Perkins. Eikä ainakaan yhdellä kaverillani ole ollut mitään ongelmia tilatessa heiltä. Piinaako minua vain huono tuuri korttini kanssa? Play.comista en saanut melkein kirveelläkään tilattua levyjä, ennen kuin olin laittanut pari sähköpostia sinne tänne että kaikki kortista antamani tiedot ovat oikein. Ja kun olisin halunnut tilata Water for Elephants-kirjan (kts.postaus aiheesta täältä ) niin sama ongelma toistui - mina ei ymmarra. :<

Olin saanut postin, että sivuilta saa kaikesta 20% alennuksen 10.10 asti. Pakkohan minun oli sitten käydä hiukan vilkuilemassa..

klikkaa tästä!



&hearts ¨~

No comments :

Post a Comment